Wednesday, October 5, 2011

PROJEK PR1MA

Mesti korang pernah dengar pasal Projek Rumah 1Malaysia (PR1MA)
yang PM lancarkan bulan April lepas.

Baru2 ni dah keluar iklan pasal permohonan rumah tersebut
dekat Presint 11, Putrajaya
harga dari RM120k hingga RM150k

SYARAT-SYARAT WAJIB SEBELUM MEMOHON

Warganegara Malaysia.
Malaysian Citizen.

21 Tahun Ke atas.
21 Years old and above.

Bekerja ATAU Menetap di Putrajaya.
Working OR Living in Putrajaya.

Pendapatan Isi Rumah (Bujang / Suami dan Isteri) tidak melebihi RM6,000.
Household income (Single / Husband and Wife) does not exceed RM6,000.

Pengundi Berdaftar di Parlimen Putrajaya (P.125)
Registered Voter in Putrajaya Parliament Constituency (P.125)

kalau rasa2 korang layak, try lah isi borang kat

itulah kan, dah beli rumah lain baru kuar projek2 kat Putrajaya ni
tapi dah rezeki ke lain kan
mmg ikutkan nak beli rumah kat Putrajaya ni
tak kiralah apartment ke rumah teres ke
janji dalam Putrajaya

ikutkan syarat2 tu insyaAllah mmg layak ..
kalau ada yang berminat try lah isi
tapi kalau dah dapat rumah tu
10 tahun kena duduk, tak leh nak sewakan kat orang lain

2 comments:

  1. nak mohon gak la.. wakaka... dah taw mmg xlayak..:(

    ReplyDelete
  2. acik .. tak layak nak wat camne

    ReplyDelete