Wednesday, October 19, 2011

CERITA HARI INI

assalamualaikum.

dah 2 hari aku batuk2, mlm tadi tekak aku bengkak pulak .. aku rasa tonsil sebab nak menelan sakit. dah tu pulak efek ke telinga aku, berdenyut2 malam tadi. seingat aku pernah sekali aku kena telinga berdenyut ni masa pregnant kan syahmi. masa tu mmg sakit sgt, aku pulak ada kursus kat PD nak tak nak tanggung sorang2 .. dah tak tahan sangat aku sapu minyak angin kat tepi telinga pastu aku baring mengiring, bila dah sapu tu dalam telinga tu aku rasa macam meletup2 ajer.

tu yang malam tadi aku sapu minyak angin, rasa okay sikit. en bard suh aku g klinik tapi aku tak nak huhuhu. pagi ni tak rasa sakit sangat tapi rasa mcm ada benda nak keluar ajer, macam cecair. cuma tekak sebelah kiri aku ni je lah, still tak leh menelan lagi .. rasa sakit sikit.

petang ni ada game bola tampar pulak .. aduh mcm mana ni, harap2 okaylah petang ni sebab aku jadi bidan terjun dah tak ada wakil dari sektor kami ni .. gasaklah, aku bukannya reti main bola tampar ni .. pegawai2 kat opis ni pun kata tak apa, main ajer yang penting ada orang heheheh

No comments:

Post a Comment