Monday, June 15, 2009

Night At The Museum 2


8.6.2009 - Isnin
first time kuar tgk wayang berdua .. huhuhuhu .. sedih pulak rasanya
mana tak nya, semenjak dah kawin ni mmg tak pernah lagi tgk movie berdua
pernah gak nak bawak anak2 tgk sekali tp belum masa algi kot
takut mengganggu org lain ajer nanti
anak2 aku ni byk mulut .. nanti org tak tgk wayang
sore anak2 aku ajer yg dengar .. naper tu ibu?? apa tu ibu??

berbalik tadi .. cite ni sambungan dari first .. tp bagi aku nombor 2 ni lagi best!
kitaorg dpt tiket free, adik aku yg keje carre4 tu dpt baucer tiket gsc 4 keping so dia bg kami 2 keping .. sementara anak2 aku tak ada seminggu sebab cuti sekolah, hantar g umah MIL waktu ni lah kami nak berdua2an. heheheh

mula2 nak tgk kul 8 mlm punya, kitaorg sampai pulak ngam2 kul 8, so tiket dah abis.
Amek kul 10.20 punya .. ambek ko .. sure abis kul 12 lebih .. esok nak kojer ...
so 2 jam lebih tu kami merayap dulu kat alamanda .. kul 10.10 kitaorg dah masuk
kira ramai gak datang tgk .. ada yg bawak anak2 ..

tp cite dia mmg best!! :)
bayangkan semua benda2 dalam muzium boleh hidup!!! baik dari binatang2 atau patung2 sampailah ke frame2 gambar ..


antara adegan2 dalam citer tersebut


akhmunrah yg jahat ... tp kelakar .. ekekekeke


No comments:

Post a Comment