Wednesday, June 3, 2009

3 Jun 2006

assalamualaikum pembuka bicara.
apa yang nak ditulis ni?? hmm .. sekarang waktu bizi .. bizi ...
naik tension gak kadang2 .. nak tulis pun tak ada mood tapi
gatal gak nak ada blog2 nih .. hmm ..

apa lah yang ada dalam fikiran aku sekarang ni??
hahahah ... karang2 lah kalau mood aku dah datang
ada ajer lah cite2 yang aku nak letak.


2.30 petang ..
waktu ni aku tgh pening2, loya nak muntah sakit perut semuanya ada
alahaii .. masalah apa pulak ni?? petang ni nak buat overtime
larat ke aku ??

nak tak nak kena gak teruskan ... kalau aku bgtau kat pak incik aku
mesti pak incik tak bagi aku wat overtime ..
tapi abang .. please... kena jugak wat OT terpaksa kuatkan badan
mggu ni kena rushing .. kalau tak setel tak tau nak cakap apa dahhh ..

arggghhh!!! boring!!!

No comments:

Post a Comment