Tuesday, November 15, 2011

cerita esok dan cuti2

assalamualaikum semua ..

baru nak hapdet blog, minggu lepas ada kursus ms excel 2010 3 hari. semalam baru masuk opis banyak keje pulak nak setelkan sebab bos nak pegi kursus so kena setellah sebelum dia pegi.

semalam apply cuti 2 hari .. 25hb ngan 29hb sebab nak balik Kedah, cuti sekolah dah mula jom lah cuti-cuti. alhamdulillah lulus .. aku ni jarang amek cuti lama tp selalu EL hahahaha. Nak balik Kedah ni tak tau lah apa agendanya, rasa macam nak ajak naik Gunung Jerai ajer. Lepas tu nak makan laksa perlis .. yumm yumm. Ada gak rasa nak pegi Langkawi tapi ayah mertua kata kalau time cuti sekolah susah sket.

esok aku ada appointment kat hospital .. harap2 result darah hari tu ok lah. aku risau ni sebab sejak akhir2 ni aku kuat makan, jgnlah gula aku naik balik huhuhu .. berat pun kena jaga ni, aku dah menten 2 bulan-58kg berat yg dietitien nak bila jumpa dorang. aku rasa macam dah berat ajer ni. harap2 semua yang positif lah esok.

esok jugak kena pegi sekolah aisyah ambik report card ngan duit bantuan RM100 pukul 10 pagi, mcm mana nak g ekk sebab aku g hospital pukul 10 pagi, en bard pulak ada rehearsal perbarisan kat Bangi start pukul 8. tak apa lah biar en bard aku g sorang ajerlah, suh lah dia balik awal sebab budak2 ni lepas parent datang dorang boleh balik awal.

No comments:

Post a Comment