Tuesday, November 8, 2011

bz .. sibuk ... jgn stress yer!!!!

assalamualaikum semua ..

wahh tajuk tak hengat ekekeke .. tapi itulah yg sebenarnya. hujung tahun ni kami semua sibuk nak setel macam2 benda. nama pun kerja kan? mana ada surutnya :)

ni pun aku tengah setelkan kerja sebelum g kursus .. kalau sempat siapkan hari ni ok gak tapi aku rasa tak boleh .. tak apa dateline 10 hari bekerja, buat pelan-pelan ok .. jgn tension2, buat kerja tu sambil tersenyum :)

esok sampai Jumaat aku g kursus Excel .. alhamdulillah cukup dah 7 hari berkursus aku, harap2 lah tak ada gangguan sepanjang berkursus ni. Ikutkan aku nak g kursus luar kat Kuala Selangor pastu nak tukarlah kira kursus excel ni aku nak bagi partner sebelah aku sbb dia tak boleh pergi kursus luar. tapi disebabkan semuanya nak kena setelkan hari ni, kelulusan pun hari ni sebab timbalan kami cuti .. terpaksalah tolak, macam tergesa2 pulak kan .. ye lah pastu nak fikirkan anak2 nak sekolah macam mana kan sebab en bard aku sibuk ngan training pagi.

so selamat bekerja :)

No comments:

Post a Comment