Monday, November 22, 2010

-Persiapan Sekolah-

Tahun depan Aisyah masuk darjah 1, Syahmi masuk tadika ... hmm pening gak memikirkan perbelanjaan sekolah dorang tahun depan. Untuk Syahmi tak berapa kisah sangat sbb baru masuk tadika, so perbelanjaan tak sebanyak Aisyah.
Untuk Aisyah ajer yuran sekolah kebangsaan, sekolah agama, buku2 sekolah .. Tu belum masuk yuran transit dorang ke Taska lepas abis sekolah. Alhamdulillah adik2 aku ada yg nak bantu .. ada yg nak sponsor belikan baju sekolah, kasut sekolah. Bila fikir2 balik aku macam tak percaya ajer anak aku dah masuk sekolah rendah tahun depan. Lagi 2 tahun adik dia pulak ... hu3 .. anak2 aku dah makin membesar.
31/12 nanti ada orientasi kat skolah Aisyah, wpun cikgu dah tempatkan kat kelas2 tp hari tu nanti akan ada exam .. kira dorg nak tgk tahap mana dorg boleh sampai. Pas2 baru ditetapkan di kelas2 yg betul. Aku dpt tau tahun ni dorang nak campur budak2 tu x macam tahun lepas, kalau budak2 tu pandai semua dorg kumpulkan satu kelas ... so tahun ni dorang nak ubah. Harap2 nanti Aisyah dptlah buat semua dengan baik .. dia pun dah boleh membaca .. InsyaAllah ...

No comments:

Post a Comment