Thursday, November 25, 2010

-peel anak lelaki aku-

huh!!! pagi tadi syahmi wat hal .. aku dah rasa lain macam ajer tgk dia, rasa mcm kecikkk jer huhuhu. Mula2 aku kejutkan dia bangun tdo suh mandi g taska okay ajer, siap ckp adik nak mandi sendiri. Pas2 masuk bilik (aku 3 beranak tdo luar) dia baring balik atas katil, tak apalah sbb aisyah still dlm bilik air lagik.
Pas2 aku kejut dia lagi sekali tiba2 dia kata tak nak g taska, aku suruh mandi pun x nak. Aku apa lagi angin lah terus bawak dia g masuk bilik air. Bila aku mandi kan mengamuk2 dlm bilik air, aku sabar lagi. Pas2 aku nak pakaikan baju pun satu hal lagi, dia membatukan diri dia .. aku pulak kena tarik dia .. aduhhhh dah lah aku start ari ni tumpang member g keje, tak nak lah org tggu aku.
Aku siapkan bekal tuk dorang adik beradik, aisyah bawak satu syahmi bawak satu. Sampai taska Syahmi wat hal lagi .. dia x nak masuk taska pas2 bekal yg aku bagi tu dia campaknya .. jauh pulak tu. Dia ddk diam tak gerak2 kat satu sudut tu, aku tarik pun tak larat sampai aku terpaksa dukung dia .. itupun dia meronta2 tak nak masuk. Ya Allah masa tu aku tak tau lah .. aku ni cepat baran tp aku igt pesan en bard aku mlm tadi sblum g Perlis, dia bgtau dia tak ada jgn nak marah anak2. Sib baik pengasuh dia ada .. aku tak tau lah aku tgglkan tadi dia nangis ke tidak ... huhuhu

No comments:

Post a Comment