Tuesday, November 23, 2010

-anak2ku dah balik-

malam tadi anak2 aku dah balik rumah, aku ngan en bard g ambil dorg kat umah MIL aku. Cukuplah hampir seminggu dorang kat sana, aku ni tak leh lama2 pisah ngan dorang .. hehehe tapi tu lah bila ada asik nak bertekak aje ngan dorang, biasalah kan ...
Syahmi mlm tadi tanya aku 'ibu, kenapa ibu ngan ayah lambat ambik adik? adik rindu kat ibu' .. hahahaha pandai buat ayat tu ... Yang Aisyah pulak tak abis2 tanya bila nak beli baju sekolah. Aku cakap nanti2 lah, bulan depan baru beli.
Hmm .. malam esok en bard aku bertolak ke Perlis sbb ada game bola kat sana sampai hari Ahad. Pas2 balik dari Perlis, hari Isnin g PD pulak sbb ada kursus keselamatan kat sana. Seminggu gak kat sana .. maknanya 2 mggu ni tggl kami 3 beranak je lah.
Sib baik dah start cuti sekolah, kalau tak kelam kabut gak aku nak setelkan anak2 aku tu waktu pagi, pas2 nak jalan kaki lagi g anta Aisyah g sekolah pulak.
Tapi x pe lah, dah biasa kena tinggal ... sekurang2nya anak2 aku ada, x adalah rasa bosan sangat nanti.

No comments:

Post a Comment