Thursday, September 10, 2009

Berbuka Di Secret Recepi

Hari ni aku and the gang berbuka puasa kat secret recepi, alamanda. Aku pun dapat green light dari en bard .. heheheh .. anak2 en bard jaga, dia berbuka ngan member2 kat opis .. alahaii sayang abang .. hehehehe. Sebenarnya en bard aku cuti hari ni so dia bawaklah anak2 g opis sekali. Malam karang lps berbuka terus amek aku.

Ni first time berbuka ngan anak2 dara ni .. hehehe suma pangkat adik2 ngan aku. Nak berbuka tempat lain kena datang awal2 reserved tempat. Kami abis keje kul 5 .. tggu bas nak ke sana mesti dah penuh meja .. Sbb tu g SR sbb adik aku keje kat situ .. awal2 dah bagitau suh reserved tmpt duduk. Nak tggu waktu berbuka tu bolehlah jalan2 cuci mata sekejap, gaji pun dah masuk. Alah setakat window sopink aje teman dorang kalau2 nak membeli. Sib baik aku ni termasuk dalam golongan bukan suka sopink.
Membeli apa yg perlu ajer, yg lainnya aku ske cuci2 mata ajer.

No comments:

Post a Comment