Tuesday, July 14, 2009

hari ni ada problem ...

Problem apa tu ???
hmm .. hari ni ada problem ngan capaian internet kat opis
pagi tadi langsung tak leh bukak
la ni dah okeh tp lemmmmbabbbbbb lah sesangat
nak jalan2 blog kengkawan pun teramatlah susahhhhh
lagi satu sakit kaki .. huhuhu ..
ni gara2 jungle tracking hari sabtu lepas
aku dah rasa semput dah tp alhamdulillah aku dpt habiskan ...
bila jumpa geng lain2 dorang tanya kitaorg dapat abiskan ke
masa tu aku ber2 ngan budak opis - dik Nor yg baik ati temankan kakak dia ni yg semput
heheheh ... ye lah kami org yg terakhirrrr sekali dalam ramai2 orang tu
tp best sbb ada 'abang2' ngan 'adik2' kadet akhir upnm temankan .. ekekekkeke
bila aku benti ajer sbb keletihan, dorang banyak bg semangat .. sampai ada sorang tu aku rasa pangkat besar gak sbb dorang suma panggil dia Dato' . Bila tgk aku mcm keletihan beriya2 dia bg semangat siap buat demo suh aku tarik nafas panjang2 .. hehehhehe
ada gak bergambar tp disebabkan internet bengong ari ni
rasa2nya nanti lah upload .. karang gerenti tak leh upload

3 comments:

  1. biasa la tu dinda;; sama ja ngn tenet kat tmpt ain... mcm ampes

    ReplyDelete
  2. nnti dah okies jln2 smpai muntah tau

    ReplyDelete
  3. harap2 ok ari ni .. nak g jln2 umah kengkawan jap .. bak kata sb .. sampai muntahh hehehe

    ReplyDelete