Thursday, January 6, 2011

-hujan lebat dan keletihan-

petang semalam masa nak ambil aisyah dari skolah kafa hujan lebat sangat ... dengan anginnya .. pas2 kesian kat budak2 sekolah yg balik sendiri basah2.
smalam pun aisyah dah dapat uniform kafa dia, tahun ni skolah dia wat kain kaler coklat .. tahun lepas biru nila. buku teks ngan buku tulis pun dah dapat.
lps ambil aisyah dari skolah terus pegi dengkil sbb dah janji nak tgk rumah .. alhamdulillah kami mmg berpuas hati dgn rumah tu dan harap2 adalah rezeki kami nnt nak dptkan rumah tu.
lps maghrib aisyah pegi mengaji, balik hampir kul 9 .. pas2 dia main2, tgk tv kejap ..
x lama pas2 dia ambil bantal, dia cakap 'ibu along nak baringlah' aku kata ok je lah sbb aku pun leka berFB hahahaha ... tau2 ajer aku dgr aisyah tdo berdengkur, alahaiiii siannya anak aku. mesti dia keletihan sangat tu ... nak buat mcm mana, aku buat semua tuk kebaikan dia .. aku takut tgk budak2 zaman skrg ni yg dah terlebih advance. Aku nak anak2 aku berilmu .. cabaran tuk dorg skrg ni amat tinggi. Tak apa lah, mula2 ni ajer lps ni mgkin dia akan biasakan diri.

No comments:

Post a Comment