Friday, August 27, 2010

:: malu ... malu ::

aduhh malunya lah aku semalam .. gini kisahnya, ptg smalam aku pening2 lalat pas2 en bard aku ajak g pasar ramadhan aje lah x yah masak so ktorg decide g Dengkil. Mula2 g pasar malam dia yg yg dekat ngan Uptown tu tp x byk pilihan pas2 trus g pasar ramadhan yg dekat pasar dengkil .. hu3 kat cni lah ceritanya.
Kat c2 jlnnya mcm menurun sket pas2 ngan panas terik lagi aku pandang atas terus mata aku berpinar .. masa tu aku pegang tangan aisyah, en bard aku dukung syahmi dan dia dah ke depan. Boleh pulak kat jln nak masuk pasar tu aku terjatuh ... aduhh sadiss betullah !!! kakak kat dpn gerai tu menjerit tgk aku jatuh hi3 .. Ntahlah masa aku jatuh aku rasa mcm aku kat somewhere ajer mcm bukan pijak kat bumi ajer.
Pas2 en bard terus dtg kat aku tarik aku bangun, dia tanya kenapa? aku kata ntah tiba2 aje jatuh pas2 aku tgk rupa2nya ada 1 batu kecil kat c2, mgkin aku terpijak batu tu lah .. En bard aku ckp aku jatuh slow motion jer bukan jatuh terduduk terus .. Ye lah masa mula2 nak jatuh tu aku igt aku bleh imbanglah kononnya, tapi bila aku nak bangun ajer terus aku terduduk .. mcm yg aku ckp tadilah aku mcm bukan ada kat atas tanah ajer .. fikiran aku diawang2an ..
Pagi ni aku g keje ngan kaki yg sakit, pinggang pun sama .. huhuhu aku x nak g pasar dengkil lagilah ...

No comments:

Post a Comment