Monday, August 30, 2010

:: cerita weekend ::

hari sabtu lepas bawak aisyah g klinik gigi sbb ada appointment tuk tampal gigi dia.
appointment kul 3 so kul 1 lebih gerak dari rumah ke Gombak.
Sampai Gombak ngam2 kul 2.45, tak sampai 15 minit doktor dah panggil masuk.
Aku x masuk sbb aku bab ni gerun sket he3 ... so en bard aku yg masuk temankan.
Setel je kat klinik terus g umah MIL aku kat pinggiran bt caves ..
Sbbnya kami ber2 nak g sopink he3 x bleh bwk anak2 ... susah
Sib baik anak2 aku tak kisah kena tinggal .. So dlm kul 5 ktorg gerak g KL
dari Jalan Kuching jalan ok, nak masuk KL tu seksanya !!!!!
Ingat nak masuk kat Jln Masjid India tp polis tutup jalan so kena ikut depan KWSP tu
pas2 igt nak masuk parking kat Pertama, sekali polis tutup jugak.
Pas2 jalan ingat nak masuk yg jalan depan bangunan Maju Junction tu polis tutup gak
hampehh toll !! last2 pusing kat Hotel Plaza .. bygkan jauhnyer
Dari c2 dok cari2 parking last2 kami parking kat area2 belakang pej pos dpn Maju Junction
hahaha .. parking haram punya sekali masuk RM3 ..
x pe lah dari masuk tmpt lain aku tgk sampai RM10 pun ada
so kami jalan dari c2 bila lalu dpn Sogo, mak aiii orang ... bak kata en bard
macam ulat!!! he3 .. aku ckp aku nak masuk nak beli kasut
en bard aku x nak, dia kata klu nak aku sorg je pegi hu3
singgah kat kedai2 tudung dpn sogo tu .. aku g kedai yg selalu aku pegi
ingat nak carilah tudung lycra tp semuanya aku x berkenan
last2 amek 3 helai tudung bawal .. jadilah ekkk
dari situ masuk bazaar konon nak cari suar jeans .. ishh isshh orang ....
sampai berlaga2 lah .. pas2 ngan org berenti tgh jalanlah
ngan org yg bawak stroller lah .. yg aku pelik baby dukung jugak
apa guna stroller tu??? heran aku ... Bila jadi mcm ni aku tingat masa bdk2 dulu
klu soping raya mak ayah aku tak pernah bawak kami adik beradik
kami dah siap2 ukur kaki pakai tali rafia .. sluar adik2 aku pun sama
mak ayah aku g ber2 ajer .. aku lah yg jaga adik2 kat umah hi3
tak tau nak cari apa, ktorg pun balik .. masa tu kul 6.30 dah
sblum balik singgah Campbell dulu, dok jln2 en bard aku berkenan ngan satu kasut
so belilah .. ntah naper dia beli kaler krim putih tp nmpk smart arr
ktorg kuar dari KL kul 6.45 sggh dulu beli air mana tau kot2 berbuka dlm keter
kul 7 dah sampai tol sg besi mula2 igt nak buka kat Sg Ramal, restoran perantau
x jadi, en bard ajak g Kajang pulak kat area jln nak masuk Penjara Kajang
Sampai2 aje ngam2 azan so mnum air yg kami beli dulu.
Ktorg order ikan kembung 3 rasa, sup ekor, telur dadar ngan udang grg tepung
air pulak aku mnum air laici, en bard tembikai laici .. semua skali RM29
murah ke mahal bagi korang?? tp oklah mkanan dorang
ada sambungan lagi ni ... nnt2 senang aku sambung yer

No comments:

Post a Comment