Thursday, August 26, 2010

:: apa cerita ?? ::

Petang semalam aku off masak sbb perut aku meragam dari pagi, asyiklah nak ke toilet ajer. So cakap ngan en bard g Serdang .. niat di hati nak beli ayam golek .. pergghh ayam golek sana mmg sedap !! dijamin 100% hehehehe .. tp make sure beli ayam golek hidayah tau jgn beli kat gerai lain. Tapak pasar ramadhan tu bersebelahan dengan Balai Polis Serdang dan gerai ayam golek tu kat depan sekali. Kalau tgk ramai org berkumpul tu, hah gerai dia lah ...
Semalam jugak dpt 3 berita .. 2 gembira dan 1 sedih .. Yg gembiranya kakitangan kerajaan dapat Bantuan Khas Kewangan RM500 sebelum raya. Yang ke2 nya bos aku dapat naik pangkat .. tahniah bos!!! Tapi rasa sedih sbb terpaksa berpisah ngan bos .. huhuhu poyo je aku ni. Ye lah bos aku ni sorang yang sporting, senang bergaul dgn kakitangan bawahan mcm kami ni. Tak apalah dah rezeki bos dan satu famili. Tak taulah lps ni sapa penggantinya, sama ke mcm dia atau x itu lain cerita. Selama 10 tahun aku keje ni dah bermacam ragam dan cerita bos2 aku. Lps ni tggl aku ngan bos 2nd aku tu je lah.
Pagi tadi aku sahur air masak ngan kuih semalam je, pastu mnum shake. Ntahlah tahun ni aku sahur x leh makan nasi, kalau makan nasi mesti aku sakit perut. Aisyah pun makan nasi sikit ajer puas aku pujuk bukan apa nnt lps berbuka perut dia masuk angin. Hari ni nak berbuka apa pulak yer? rasanya masak kot??

2 comments:

  1. aishah sama lah ngn fir..skit je makan nya ..

    ReplyDelete
  2. tp kan kty .. dia boleh tahan sampai ke ptg. bila buka byk dia makan

    ReplyDelete