Tuesday, April 27, 2010

Ceritaku hari ini

Apa nak tulis yer? Dah lah facebook tak bleh bukak hari ni. Dah try berkali2 pun tak lepas gak .. hmm boring tak dpt nak borak2 ngan member2
En bard aku pulak injured sbb men futsal mlm tadi. Aku pulak naik risau sbb hari tu lutut dia, smalam peha pulak. Nasib lah kan sbb dia keeper, mana2 org boleh terjah dia. Hari tu masa main bolasepak org terjah muka dia .. aduhhh. Aku tanya sampai bila bleh main bola lagi? Dia kata selagi larat .. hmmm. Cita2 dia nak tggu Syahmi besar dia nak ajar main bola sepak. Ye lah bang oiii .. jgn cakap ajer tau!
Pagi esok nak bawak Syahmi g klinik timbang berat lagi .. naik tension makcik tau!! mana taknya tiap2 3 bulan kna bawak Syahmi, pastu ngan appointment aku g klinik ntuk cucuk depo ngan appointment aku ngan pakar kat hospital lagi. Bulan Mei nanti aku ada 3 appointment .. ada satu selang 2 hari ajer, lantak lah ko !!
Hujung minggu ni nak balik kg en bard, rasa2nya adalah dekat 3 tahun tak balik .. he3 semenjak en bard aku keje gomen ni tak ada masa nak balik. Balik ngan satu family en bard nak tgk atok dia kat Felda Gedangsa. Nak tgklah keadaan kat sana sbb baru lepas menang pilihanraya kan? Pas2 kalau adik aku jaga kem PLKN kat Sg Selisik bleh singgah tgh jap kot.

No comments:

Post a Comment