Monday, August 17, 2009

Ole-Ole Perlis

Hmm .. pukul 8.30 pagi semalam, en bard call dia bgtau dah sampai Putrajaya tp nak g bekpes dulu .. Aku terus kirim belikan nasi lemak .. anak2 masa tu tido lagi. Masa call tu en bard bgtau nak bawak anak2 jalan ker? Aku tanya nak pegi mana?? en bard ajak g zoo negara sbb dari bulan lepas dok janji ngan aisyah sbb aisyah yg beriya nak ke sana. Ikutkan aku mcm malas nak pegi .. ya lah kes H1N1 ni kan?? Tp cite Zoo tu nanti aku cerita yer....

Aku tunggu en bard aku balik dari bekpes .. huhhh kul 10.30, lama betul g bekpesnya?? sampai aku tertido ayam heheheheh ... Bila aku bukak pintu ajer .. hahh!! amek ko penuh tangannya kiri kanan .. hehehhe .. Aku kejutkan anak2 aku kata ayah dorang dah balik .. syahmi sekali kejut ajer terus bangkit dari tempat tido cari ayah dia .. alahaii rindulah tu .. aisyah tdo lagi sbb mlm tu dia teman kan ibu dia tido pukul 3 pagi .. kekekeke.

En bard aku dah rehat2 tu dia suh aku kuarkan benda2 dari beg .. bila bukak ajer .. bestt!!! mcm2 jenis coklat ada ... dia g langkawi hari sabtu hari tu. Bila aku belek2 coklat tu aku cakaplah macam kat sini tak ada coklat mcm ni. Sekali en bard aku sound .. sana murah lah .. hehehehe



pastu en bard bgtau ayah kim salam (ayah mertuaku lah) yg kat kedah nun. Syoklah en bard sbb dpt jumpa ayah dia :) Ayah mertuaku bg buah pelam, buah dokong ngan mata kucing. Ohh lagi satu masa en bard singgah tapah aku suh beli buah jeruk jambu .. sedap buah tu .. bukan jeruk tapi namanya sebegitu .. heheheh ..

No comments:

Post a Comment