Wednesday, December 1, 2010

-Bollywood dan Kollywood-

malam tadi aku layan chanel 133 B4U, pas2 ada siarkan lagu2 dari filem hindi .. yg best dari filem lama2 hujung2 tahun 90an .. aku sker filem2 tahun tu sbb cite2 dia best, pelakon pun best.

x macam pelakon2 skrg, semuanya nak harapkan seksi ajer .. pas2 citernye pun mesti ada bab2 18sx, tak membina langsung!!!

dulu2 pelakon hindi ni ada keserasian bila berlakon bersama, mcm contoh SRK ngan Kajol. filem dorang semua blockbuster, dah tentu filem dorg yg paling aku minat Dilwale Dulhania Le Jayenge ngan Kabhi Kushi Kabhi Gham ..aku akui dulu aku mmg minat giler ngan filem hindi hahahaha.



Salman Khan pulak serasi ngan Karisma Kapoor .. aku sker filem dorang Dulhan Hum Le Jayenge, Biwi No.1 ngan Hum Saath Saath Hain. Pelakon hindi aku sker dorang ajer yg lain aku kureng sket.

Pastu aku pun minat filem Tamil .. haahhh ... korang jgn ingat aku tak berminat hehehe. Aku start minat filem Tamil masa aku mengandungkan Syahmi hehehe .. aku jatuh cinta sama sorg pelakon lelaki tu. Mata dia bulat, warna coklat .. muka manis jer hihihi .. Nama dia Surya, wife dia pun pelakon gak nama dia Jyothika


Sorang lagi pelakon Tamil yg aku minat Ajith .. dia pun best bila berlakon dan wife dia pun pelakon gak nama dia Shalini tp skrg dah tak nampak pun berlakon



Hahahaha .. itu aje lah aku nak citer hari ni. Tetiba pulak nak post citer pasal Bollywood ngan Kollywood ni .. hehehe. Harap2 korang tak bosan lah yer bila bacanya.

No comments:

Post a Comment