Friday, February 5, 2010

cukup minggu ni aku cuti

huhuhu ... mggu ni aku langsung tak masuk opis. Mula2 ambik cuti 2 hari sbb syahmi sakit mata pastu sambung emergency leave smalam sbb naik bengkak pulak 2-2 matanya. Pas2 kononnya nak g opis lah tadi, sekali bila kejutkan aisyah suh dia mandi g sekolah tgk2 mata sebelah kanan dia dah sepet ngan bengkak ... aduhhhh!!!! sakit mata jugak sbb ada tahi mata. Tgk mata dia pun naik merah, terus bg sms kat cikgu dia kata aisyah sakit mata so kena ambil mc tuk dia sbb esok dorang kena sekolah tuk gantikan cuti hari raya cina nanti.
Sib baik abis awal kat klinik tadi, kami sampai kul 8 pas2 tuk sakit mata mmg ada kaunter khas tuk pendaftaran. So siap jumpa doktor ngan ambil ubat semua dlm 9.30 abis. selamat .... kalau x selagi tak tengahari tak abis lah. Lepas balik dari klinik g opis aku kejap sbb aku nak isi borang cuti semalam ngan hari ini.
Pegi aje kat meja aku, aduhh duh duhhhh .. byknya benda2 pending!!!!! masak aku mggu depan. Surat nak di pos, nak filing .. belum campur yg ada kelulusan tuh .. huhuhuhu kena siap sediakan mental dan fizikal ni.
lps setel semua kat opis tu baru g makan, abis makan g LCCT pulak sbb en bard g antar member dia nak g sabah. Skang ni kat umah tak tau nak buat apa. Anak2 aku ni smenjak sakit ni senang pulak tdo siang, kalau time cuti tu susah sgt. Agaknya sbb kesan ubat kot? Aku pun kena hati2 gak sbb td doktor tu kata mgkin aku pulak berjankit lps ni .. uhuhuh

No comments:

Post a Comment