Tuesday, October 13, 2009

Misi menurunkan berat badan

Aku sekarang nih tengah susah hati sbb berat badan aku makin lama makin naik. Berat asal aku masa sebelum peknen 2nd 50kg .. baru2 ni masa aku g check up berat aku dah naik sampai 63kg!! huhuhuhu .. pelik aku sbb sebelum puasa berat aku 59kg lps puasa jadi 63kg ...13kg naik dari berat asal .. dgn ketinggian aku yg hanya 147cm .. mana seimbang.
Mana2 aku pegi ramai tegur .. "ehh yatie, ada lagi sorang ker?" .. huhuuhu camne aku nak jawab!!! aku akui berat aku naik kat bahu,dada ngan perut. Aku segan dgn badan aku ni bila keluar mana2 aku rasa macam org keliling ni dok ejek2 aku ajer.
Oleh sebab itu aku dah nekad untuk diet, tapi bukan diet yg bukan2 ... cuma aku nak cuba satu produk ni yg makin ari makin dapat sambutan ni dan lagipun member satu opis aku tu ada perubahannya. Lagipun hasben aku pun dah cuba dan aku akan cuba ...
Korang semua bagilah semangat kat aku yer !!!

5 comments:

  1. mmg npk dinda berisi..tp x sangka lak berat dinda naik mendadak gitu...takpe dinda jgn putus asa..produk ape yg dinda cuba tu..jdm tu ke..good luck ;D

    ReplyDelete
  2. kak yatie..yg penting kena kuatkan semangat utk diet..go ..go..caiyok..caiyok..kak yatie blh..

    ReplyDelete
  3. semangat tu datang dr diri sendiri..good luck

    ReplyDelete
  4. terima kasih semua sbb bagi semangat dan dorongan .. insyaallah semangat tu kena kuat !!

    ReplyDelete