Monday, January 20, 2014

MONDAY BLUES ???

Assalamualaikum ..
Hari ni hari Isnin setelah empat hari bercuti dari hari Khamis lepas .. actually cuti am dari Jumaat tapi aku ambik sehari awal so dapatlah 4 hari .. Bukan saja2 ambik cuti tapi ada banyak urusan dan alhamdulillah semua dah settle.

Hmm .. sampai opis tak tahu nak buat apa .. keje tak de.. ye lah tempat aku ni awal2 bulan yang sibuk sebab orang hantar claim, OT semua .. time macam ni memang jaranglah ada kerja .. sistem pun tak berapa nak ok hari ni so semua buat hal sendiri huhuhu .. aku dah sampai menguap2 depan pc ni ..

Tu lah kan tak biasa tak ada kerja .. masa kat tempat lama tu memang bz dengan kerja yang sentiasa ada ..
Tapi pun sini kalau tiba masa banyak kerja tu memang stress jugak huhuhuhu ... Bila banyak baucar2 nak proses kadang2 sampai tak bergerak dari tempat duduk .. setel je datang lagi timbun2 ..

Dalam tak ada kerja ni aku pun godek2 lah internet .. kononnya nak pergi bercuti nanti .. sampai sekarang aku dengan hasben belum terfikir nak pergi mana .. aku nak pergi tempat yang boleh menenangkan fikiran .. boleh relakss .. tengoklah nanti aku short-list kan ..

No comments:

Post a Comment