Tuesday, September 25, 2012

HARI GAJI

assalamualaikum

hari ni rasa bernafas sket sebab hari ni gaji hehehe .. seksa tul lepas ajer gaji awal masa hari raya lepas :) tapi biasalah sekejap ajer kita tengok amaun sebanyak itu. lepas cucuk, tolak sana tolak sini tinggallah berapa ajer kan. Aku nya perbelanjaan tetap tiap2 bulan kutu RM200, taska syahmi RM150 ngan yuran KAFA aisyah RM50, itu ajer :) yang lain2?? aku selalu peruntukkan tuk diri sendiri macam pencuci muka, krim muka semua tapi aku ni penjimat sket selalunya 2 bulan sekali beli. Aku pakai Safi Rania Gold .. pencuci muka, serum ngan krim muka dia mmg jimat .. picit sikit ajer

bab2 shopping pulak sib baik aku bukan jenis kuat shopping cuma bila anak2 mintak sumthing belikanlah. semenjak dah kawen beranak pinak ni lebih kepada anak2 ajer tp sejak anak2 dah besar ni dapatlah merasa beli sikit2 .. selalunya tiap2 bulan dpt beli tudung baru je lah. sekarang ni kalau beli tudung kena beli untuk anak dara tu sekali. Kalau nak pilihan tudung budak2 yg murah2 boleh pegi kat C.K Rahim kat Bangi, mcm2 corak warna ada RM10 saja .. tapi kalau rajin ke KL bulan lepas kat Jalan TAR aku pergi RM4.90 jer :) kedai tu baru je buka lebih kurang macam Muaz tekstil jugaklah. Kedai tu betul2 sebelah kamdar pastu depan dia Semua House

ohh jangan lupa ye Jumaat ni Pembentangan Bajet 2013 ... rasa lega sebab semuanya dah selesai

2 comments:

  1. Beshnya gaji awal.kty minggu dpn kot gaji..ni bos takde.lagi lah lmbt..maybe 5 or 7hb.

    ReplyDelete
  2. mmg kerajaan gaji time2 camni kak ty .. melainkan kalau ada perayaan gaji diawalkan

    ReplyDelete