Thursday, March 8, 2012

SBPA DIBATALKAN

assalamualaikum

aku rasa hari ni orang2 gomen mesti cerita hangat pasal SBPA kan?? PM kata dibatalkan dan kekal dengan SSM .. ok lah kan? berdebar2 jugak nak dengar amanat PM, ye lah kan keje kami ni terlibat jugak dengan SBPA tu .. dan sebab itulah aku rasa serba salah nak cuti minggu depan ni.

tapi alhamdulillah dah batal, so tak payah nak kusut2 fikir pasal sbpa dah yer hehehehe .. so bolehlah aku bercuti dengan aman :) lepas ni keje lain pulak menanti .. sisih kertas2 yang dah tak gunapakai tu masuk tong sampah pastu kita jual timbang kati ok? dapat duit kita belanja breakfast ramai2 hehehe

tadi kira2 lah kenaikan 13% dari gaji pokok aku, alhamdulillah puas hati lah jugak dari kenaikan yang dapat masa sain sbpa sebelum ni .. rezeki :)

4 comments:

  1. Alhamdulillah..rezeki ye dinda..
    leh g bercuti ngn senang ati, tak mau pikir2 tau..jgn lupa beli cekelat..

    ReplyDelete
  2. k.ty ~ alhamdulillah .. rezeki. boleh bcuti ngan tenang sbb beban keje dah berkurangan. akak nak cekelat ke? nnt sy beli tuk kty

    Za ~ uisshh dah siap kira, sekali ngan backdated hehehe

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. bestnya klu dpt keje gomen jugak.. hehe..

    ReplyDelete