Monday, February 27, 2012

MINGGU TERAKHIR FEBRUARI

assalamualaikum ...

diam tak diam kita dah masuk minggu akhir bulan Februari .. cepat betul masa berlalu kan, ye lah bulan Februari pun tahun ni 29 hari jer hehehe

tak tau lah nak cerita apa hari ni .. mood ke laut, biasalah hari Isnin. Semalam pun ingat nak pergi Karnival WOW tapi tak jadi sebab hujan sepanjang hari so jawabnya tido lah. Aku sedap membuta dalam bilik yang anak2 aku tengok vcd cite Bujang Terlajak sampai 2 kali ulang .. adoiii .. sib baik citer dia ok hehehehe

malam tu sambil2 tengok konsert Jom Heboh aku iron baju sekolah anak2 aku ngan baju keje aku. sebelum tu jahit name tag Syahmi yang cikgu dia baru bagi .. yang Aisyah punya tak dapat2, berapa lama daa mau tunggu .. nak kata tak bayar dah bayar atlast aku amek name tag dari tudung tahun lepas aku jahit kat tudung baru dia, nampak sikit lah dah pudar tapi tak apa lah janji ada. iron baju pun dekat sejam .. tengok jam dah kul 11.30, anak2 pun dah tido aku layan FB kejap sambil2 tunggu hasben balik kul 12.

No comments:

Post a Comment