Friday, December 9, 2011

REHAT SEKETIKA

assalamualaikum semua ..

lama tak update blog, so ni gatal2 tangan lah .. hehehe sebenarnya tengah sibuk sangat2 ni tapi sempat lagi nak berblog bagai .. ate kata nak update kan .. sebaris ayat pun kira update jugak ekekek

so bulan ni memang kena extra kerja sikit .. aku ada 2 keje yang bagi aku memang menyeksa jiwa dan batinku huhuhu .. semua kena setel sebelum end of Disember ni, harap2 lah yer .. mana taknya orang kat sana buat 1 ke 2 bulan pastu ramai staffnya tapi bila sampai part aku, sorang2 ajer hah .. mau tak juling mata aku, kena siap dalam beberapa minggu ajer ni. mana yang tau aku keje kat mana, buat keje apa .. so faham2 ajer lah yer

tak apa .. skang ni fokus pada kerja pastu dah setel semua bulan depan nak cuti panjang, boleh???

No comments:

Post a Comment