Wednesday, March 23, 2011

Result SPM hari ni

hah .. sapa2 yg ada anak ke, adik ke sedara mara yg amek SPM tahun 2010 hari ni result dah kuar. camne ekk result dorang, memuaskan, ok atau terbaik?? harap2 semuanya dpt result yg memberangsangkan.
tingat dulu time nak amek result, bila dah dapat rasa mcm tak percaya ajer ngan keputusan tu ha3 ... siap boleh gelak2 ngan member sbb result yg selalu dpt 9 boleh lulus ekekekeke. Alhamdulillah dgn result mcm tu dapat keje gomen kan?? nak sambung belajar, kekangan wang dan hidup pulak .. tp rezeki kat tmpt lain :)
tuk adik2 tu lps ni pilihlah jalan yg terbaik yer .. nak masuk IPTA ke, poli ke .. kjaan ke swasta ke atau ada hajat nak jadi paramedik .. terpulanglah .. pk baik2, bkan tuk sapa2 tuk masa depan korang jugak.

2 comments:

  1. kty nextyear baru berdebar2..

    ReplyDelete
  2. kty ~ dulu time skolah form 4 dorg kata honeymoon .. he3 .. gud luck kty tuk akak tahun depan :)

    ReplyDelete