Monday, January 25, 2010

First entry on 2010

assalamualaikum semua ... makk aihh lama betullah aku tak menghapdet blog ni, entahlah kemalasan melanda lps tu dibebani ngan beban tugas seharian mau di pejabat atau di rumah.

cerita tahun 2010? aisyah dah pun memasuki pra-sekolah 6 thn dan apa yang aku nmpk dia lebih ceria tahun ni berbanding sebelum ni di tadika KEMAS. Tiap2 hari balik bercerita seronok kat sekolah baru dan lagipun dia jumpa balik kawan2 lama dia masa di taska opis aku dulu .. baguslah budak2 ni dorang still ingat lagik kawan2 lama dorang. :)

cerita syahmi pulak?? hmm anak kecik aku tu dah pun nak masuk 4 thn tp perangainya hanya Tuhan yg tahu .. huhuhu agaknya inilah cabaran nak membesarkan anak lelaki yg tengah meningkat naik. Selalu saja cari gaduh ngan alongnya dan akhirnya along lah yg selalu mengalah. Kalau nak kan sesuatu tu, selagi tak dpt selagi tu lah dia mengamuk .. kami suami isteri mmg tak layan pun. Bila pk2 balik nak ajer aku bg adik kat dia hehehehe biar hilang sikit sikap manja dia tu.

aku? hmm aku still macam ni, makin membesar ekekekek nak wat camne kan?

No comments:

Post a Comment